تور سوچي | تور روسيه تور سوچي | تور روسيه .

تور سوچي | تور روسيه

تفرجگاه هاي ساحلي سوچي

ديدني

 

تفرجگاه هاي ساحلي سوچي

از تفريح هاي شهر سوچي، ساحل سوچي مي باشد. بيشتر اين مناطق مختص پياده روي بوده و گردشگران تور سوچي مي توانند از قدم زدن در آن لذت ببرند. تمام ساختمان هاي حاشيه ساحل توسط درختان بزرگ و زيباي بزرگ بلوط، افرا و درختان ماموت آمريكايي احاطه شده اند. سوچي كلكسيون فوق العاده اي از درختان نخل دارد كه مهمترين آنها نخل بوتي، واشينگتون، كناري ديتس، ليويستونا، كاريبين سابا، ايتالين همروپسي و چيلين يوبي است.
سواحل سوچي

در سواحل سوچي روسيه، هتل هاي مجلل ماريتايم، هتل پارك، برج هايت، هتل‌هاي پولمن و مجموعه‌ي فانوس اسكندر واقع شده است كه براي اقامت مي توانيد به اين هتلها مراجعه كنيد و به استراحت بپردازيد. زيباترين چشم انداز سوچي، مشرف به ساحل است كه مي توانيد همراه با نوشيدن يك فنجان قهوه از تماشاي آن لذت برد. بسياري از گردشگران تور روسيه در تابستان هاي گرم،مدت زمان زيادي را در اينجا به استراحت مي پردازند.
سواحل سوچي روسيه

در اين سواحل درختان نخل زيادي وجود دارد در اصل در سوچي و روسيه درخت نخل با اين همه تنوع وجود نداشته است و هنگامي كه ساكنين روسيه در اواخر قرن ۱۹ شروع به جستجو در ساحل مي كردند هيچ درختي به اين شكل در آنجا وجود نداشت دليل وجود اين درختان اين است كه اولين بنيانگذاران اين پارك ها كه افرادي همچون نيكلاي مامونتوف، واسيلي خلودوف و سرگي خودكوف بوده اند در قرن ۱۹ ميلادي از كشورهاي مختلف اين نخل ها را به اينجا منتقل كرده اند و آنها را پرورش داده اند و در گلخانه ها، خيابان ها، بلوار ها و تفرجگاه هاي ساحلي كاشته شدند.
پارك ساحلي سوچي


برچسب: تفريگاه هاي ساحلي سوچي، تور سوچي تابستان 95، جاذبه هاي سوچي، قيمت تور سوچي، مراكز تفريحي سوچي، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۶:۲۹ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :