تور سوچي | تور روسيه تور سوچي | تور روسيه .

تور سوچي | تور روسيه

تاريخچه ي سوچي

سوچي

تاريخچه ي سوچي

شايد تا قبل از سال ۲۰۱۴ كه سال برگزاري المپيك زمستاني در سوچي بود، كمتر ايراني اي اين شهر را مي شناخت. اما با برگزاري المپيك در اين شهر كوچك و زيبا، نام سوچي كم كم به عنوان يك مقصد گردشگري براي سفر بر سر زبان ها افتاد. در اينجا مي خواهيم درباره ي اين شهر روسي بصورت مختصر و مفيد اطلاعاتي كلي ارائه كنيم، پس با الي گشت همراه باشيد:
سوچي شهري ساحلي در طول درياي سياه و در جنوب غربي روسيه و در نزديكي مرز روسيه-گرجستان است.

مطالب مرتبط:
سوچي كجاست و چرا محبوب گردشگران است؟
ايده هاي خوشمزه و بدمزه در سوچي

sochi harbor
چرا به سوچي سفر كنيم؟

سوچي شهري بسيار خوش و آب و هوا در كشور روسيه است كه در آن انواع و اقسام تفريحات و مكان هاي ديدني و گردشگري وجود دارد. اين شهر داراي سواحل وسيع و بسيار تميزي است و و علاوه برآن آب و هواي خيلي خوبي هم دارد. اگر دوست داريد همه ي اين ها را با هم تجربه كنيد، بايد اين شهر را ببينيد.
الي گشت يكي از آژانس هايي است كه تور سوچي را در ليست تورهاي خود با رزرو بهترين هتل و پرواز قرار داده كه براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به صفحه ي تور سوچي مراجعه كنيد.

sochi national park

sochi national park2

krasnaya polyana
نگاهي بر جاذبه هاي گردشگري سوچي

اگر چه سوچي جاذبه هاي گردشگري زيادي دارد اما شايد بتوان معروفترين آن را خط ساحلي اين شهر دانست. خط ساحلي سوچي كه در مجاورت و در طول درياي سياه كشيده شده، هر ساله به تنهايي حدود ۲ ميليون توريست را به خود جذب مي كند.
يكي ديگر از جاذبه هاي توريستي سوچي، پارك ملي آن است. اين پارك ملي درسال ۱۹۸۳ تاسيس شد و از جنگل هاي سرسبز و زيبايي تشكيل شده است. اين پارك دومين پارك قديمي در سرتاسر روسيه و جايگاه حيوانات و جانوران و گياهان متنوع و زيادي است.
كوهستان كراسنايا پوليانا از ديگر جاذبه هاي اين شهر توريستي است كه يكي از گرانترين و معروف ترين تفرجگاه هاي مخصوص اسكي نه تنها در سوچي بلكه در سرتاسر روسيه محسوب مي شود. اگر از علاقه مندان به اسكي هستيد و دوست داريد اين كار را در جايي حرفه اي انجام دهيد، اين كوهستان جايي مناسب شماست.
جاذبه هاي گردشگري بيشمار ديگري در اين سوچي وجود دارد كه در نوشته هاي قبلي به آن اشاره كرده ايم.
چه زباني در سوچي مرسوم است؟

طبيعتا زبان اصلي مردم سوچي، روسي است اگر چه بيشتر آنها به زبان انگليسي هم صحبت مي كنند. مردم سوچي بسيار مهمان نواز هستند و اگر در خيابان، رستوران يا هر جاي ديگري از آنها كمك بخواهيد سعي مي كنند تا به بهترين شكل برايتان توضيح دهند. حتي اگر نتوانند منظور خود را برسانند، با ايما و اشاره كمكتان مي كنند.
مردم سوچي اگرچه مردم گرمي هستند اما براي ورود بيزينس و كارهاي تجاري با آنها اول بايد روابطتان را تقويت كنيد و يك رابطه برپايه ي اعتماد با آنها برقرار كنيد.
بهترين زمان سفر به سوچي چه وقتي است؟

اگر قصد سفر به سوچي را داريد بد نيست بدانيد اين شهر، شهر گرمسيري اي است اما بطور كلي بهترين ماه هاي سفر به آن در ماه هاي مي، ژانويه، جولاي، آگوست، سپتامبر و اكتبر است.
ماه ژانويه سردترين ماه اين شهر است و همچنين يكي از پر بارش ترين ماه ها هم هست.

 


برچسب: تور تابستاني 95 سوچي، تور سوچي، تور نوروزي سوچي، جاذبه هاي سوچي، قيمت تور سوچي، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۲:۱۵ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :